31 Temmuz 2010 Cumartesi

Feyste Kardeşlik

Öncelikle başlığa bir dil çıkarmak istiyorum hani dalga geçmek amaçlı " :P ". Kimileri var yakın arkadaşlarını kardeş olarak ekler hani en fazla 5-6 tane. Kimisi var sevdiği arkadaşı onu kardeşi olarak ekler sende kırmamak için onaylarsın.. Buraya kadar sakin bir konuşma ruhu içerindeyim. Ama bazı hayvanlar var kime ne ispatlamak istiyorsa iki sayfa dolusu kardeş ekliyor, amaç? Aslında anonim olup sormak lazım niye bu kadar çok diye. Cevabı kardeşim olarak görüyorum olur heralde... Ahada buna da dil çıkarıyorum " :P " Cidden merak içerisindeyim yok sınıf arkadşındır yok bi yerden arkadaşındır ama  ARKADAŞINDIR! Hani ekliyorsun madem her şeyini anlattığın aradığında yanında olacak birisi olsa. Anam bazı kız abazalar yok mu erkek arkadşını kıskandırmak için bir sürü erkek kardeş ekleyen askjlsdufy aynen böyle oluyorum onlara karşı... Neyse dikkatimi çekmişti, şu anda bunu okuyan yok ama inanıyorum seneye (skhjpaj) bakan olur). Dikkat çektiysem ne mutlu :) Kaldırın lan o kardeşleri ashalkbhahj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder