19 Eylül 2010 Pazar

Merabalar merabalarr ne yaptınız bakkim bensiz 4 gün? :D 17 eylülde biz gittk varanla İstanbul'a. Yanıma not defteri alacaktım yolda ya hikaye yazarım ya da buloka yazarım diye emme unuttum. Sizin için her ne kadar sevmesemde telefonda not tuttum. VE işte telefondan hoop geçiriyorum. Aa durun önce olasılıksızın bitmesine az kaldı 338. sayfadayım. Ne kadar az kalmış dii mi ama bakın  132 sayfa :D  Neyse heyy dostum kitap bana bak sana 2 gün tanıyorum iki gün içinde bitmezsen önce sayfalarını yolarım sonrada gözlerimi oyarım, oki doki? Eh ben o zaman telefondan alıntıya geçeyim.
~ benim gibi bir uykusuz daha vardı ama sonradan o da sızdı. Leyyn önde siyah tişörtlü abim var ilk görüşte kanım ısınmıştı zaten sonradan iyice ısındı uykusuz okuyor eğrii! :D (saat 4 civarları)
~ Anormal uyku stilleri var, yastığı ön koltuğa dayayıp kafanı tee öne atıpta uyumak gibi... o.O

Aa sadece iki taneymiş, özür dilerim bende bilmiyordum bu kadar olduğunu^^

Biz şinci düğüne gittik İstanbul'a. Babamın kuzenini everiyoduk, Sinem ablamı. Manyak gerizeklaı öküz zevksiz kuaför saçıma düz fön çekip bombi midir nedir iğrenç bi kabartma yaptı. Saçım arkadan emolarınkisi gibiydii! :O İyi küfür ettim saçımın o halina aslında hiçbir şey yaptırmasam saçım  daha güzeldi dalga dalga... Neyse geçti gitti artıkın. Zaten yıkanıncada gitmedi sipreyi ayı ne kadar sıktı bilmiyorum ama bi fırça bi spray yaptı resmen! Şimdi kendi öz saçlarıma kavuşmuş bulunmaktayıım he İZmirliler size bi sesleneyim; biz şinci dönüşü uçaklan yaptık ordan metroya bindik. Metrolarda yeni hee. Zaten ilk giren bizdik hoş 2. durakta bindik zaten ama olsun olsun :D Metroya girdik vee vee vee ıyk öyk koyun psiliği kokuyordu içersi! Şimdi bunu neden söyledim, tavsiyem yeni metrolara binmeyiiz yoksa bayılırsınız gayri :D Ama çok güzeldi içi, gavur usulüydü yani cepheler arası kapı gibi (!) şeyden yoktu^^ Cumartesi gününe görüşmek üzere haftaiçi giremiyciim eh malumunuz okullar açılıyor yarıınn. Sosyalmöö olacak gibiyim. Zaten babam taktı Ankara da okumama ya odtü ya hacettepe çıkış yok dkfjnrıu Ve not daha lise1 öğrencisiyim. :S Tabi durun bi not daha seçimini baştan yapmak iyidir bakın ben 8e gelince (o da ikinci dönem) baktım liselerin puanına, Suphiye girerim diyordumda suphinin puanını bilmiyorum. Bunu okuyan bir 6. sınıf öğrencisi varsa "Bana bak len şimdiden bak liselerin puanına yoksa ÇOK güzel bir anadolu lisesine giremezsin. Hoş benim lisem iyi geçen yılki yerleştirmeleri bornovada bal'dan sonra ikinci.  Eh artık güle güle ben bi yarının giyimi kuşamıyla uğraşayım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder