29 Nisan 2011 Cuma

Okuldan gelirken, yani yoldayken, aklıma bulok için birkaç şey geldiydin ama şuan sadece ve sadece birisini hatırlıyorum. Hatta duruun iki tane. İlki;
-Yoldaydım işte ben, bi yerlerden bi ses geliyordu. Bu çok tanıdık bir sesti. Bu...bu.. bu bir tırnak makasının sesiydi. Ama bunu sokakta duymam çok ilginçti değil mi? Acaba saçmalıyor muyum diye sesin geldiğini düşündüğüm yere baktım. Saçmalamıyordum. Apartmanın birinden bir ağbey başını camdan çıkarmış (balkonda değil yani) elini de uzatmış tırnağını kesiyor. Bi durdum düşündüm. Ben tırnağımı nerde ya da nereye keserim. Genellikle bi dergiyi ya da gazeteyi hedef alırım ve onun üstünde keserim. Şimdi dedimki anlaşılan bu ağbeyin hiç dergisi/gazetesi yok. Klozeti de yok sanırımki ona bile kesemiyor. Ya da bu ağbeyin bi fantazisi var, o da tırnağını camdan aşağı(saçma bir kelime grubu oldu farkındayım) kesmek. İlginç bi fantazi haa. Şimdi aklıma geldi de ayak tırnaklarını kesse nasıl olurdu? Baya atletik olurdu heralde ya, ta ordan oraya uzanmak..

-Bi arkadaşım var benim, çocuuğun adına aşığım. Aslınd adına değil, adıyla soyadının gözdeki hoş görüntüsüne. Ondan mesaj geldiği zaman çok mutlu oluyorum böyle hani. 1 Mesaj yazıyor, telefonun kilidini açıyorum, ve e onun o güzel adı soyadı. Ulaması da var adıyla soyadının biliyonuz mu? Ay çok güzel duruyo ya. Acep dedim telefonda en çok görüştüğüm ikinci kişinin adını da onun adıyla aynı mı yapsam. Böyle feyste filan da onun adını görünce "ay çok güzel laan" diyorum. Hep. Ay ulaması vaar, hatta bi dakika asonans da var. Ay aşkım depreşti onun adına karşı, susayım bari artık.

Bi önceki yazıda bahsettiğim 'daha önceden yazılması planlanmış yazım' bu değildi. Onun da yazarım yakında herhalde^^

3 yorum:

  1. adamın sarktığı pencere altında toprak,çiçek vs.varsa gübreleme niyetine bir girişimde bulunuyor da olabilir.tırnak içindeki organizmalar toprağa yarıyor muydu neydi.
    neden olmasın ama?
    ya da yok be olur mu öyle şey,olmaz :P
    ---
    ve arkadasının adını merak ettirdin.

    YanıtlaSil
  2. O kadar duyarlı biri olabileceğini sanmıyorum ya :D Ki bir dakika, evet öyle duyarlı biri olamaz çünkü aşağıda beton var. Ha az ötesinde bi bitki vardı ama ona da denk getiremez, yerçekimini aşan bi konu olurdu bu :)
    --
    ay çok güzel çok diyeceğim şimdi. Bir gün yazarım, ya da sana özel olarak söylerim^^

    YanıtlaSil