5 Haziran 2011 Pazar

Çorba yaptım size buyurmaz mısınız?

-İki hafta önce Mim'lenmişim, beni mimleyen bulok arkadaşım Nil 'e teşekkür ederek başlıyorum yazıya. Aradan iki hafta geçmiş zaten ve cevap vermem zorunlu değilmiş, O'nun affına sığınarak cevap yazmıyorum :) Bende bi Mim konusu başlatacağım ancak okulların kapanmasını bekliyorum, kendimi hazırlıyorum. Siz de heyecanla bekleyin :P
Senenin başlarında bir mim duymuştum, ne bu dedim. Marka mı internet sitesi mi falan derken ilgili bir yazı okudum. Anladım, aslında anlamadım anladığımı sandım; "Haa anladım" dersiniz bir-iki dakika sonra "Neydi bu ya" dersiniz ya hani öyle oldu. Ama Nil çok güzel anlatmış, ben olayı "unutmamak üzere" kavradım. Özetin özeti bilmeyen arkadaşlarımıza açıklayayım, ben bi soru soruyorum sizin bulokunuzun adresini de altına yazıyorum, ya da herkes diyorum, bu "mimlemek" oluyor. Sizin yapacağınız ne, bu sorunun yanıtını kendi bulokunuzda paylaşmak ve blogdaşlarınızı mimlemek. Haa cevap vermezsenizde olur, şekilde ben^^ Ama teşekkür edilmeli ya, ayıp olmaz mı edilmezse? Tekrardan teşküür ediyorum Nil'e :)


- Bi önceki yazıda konserle ilgili arkadaşlarımın yorumlarını paylaşacağım size demiştim ya ben, sonra da paylaşmamıştım işte onun nedeni şu, biz çarşamba günü okul gezisi adı altında Ankara'ya gittik (ben ona Ankira diyorum aslında). Ben perşembe gideceğimizi sanıyorum ama çarşambaymış. Ha Tarih'ten de 68 almışım, kurtardık kurtardık. Eğer ki Anıtkabir'e, Medeniyetler Müzesi'ne ya da Ankara'ya gitmemişseniz gidin hemen.
Konserde çok kalabalıkmış (doğal tabii), arkadaşım(Sena adı) en az 20 kişiyle akraba oldum diyor. Emre var o da "Diğerinden iyi değildi merak etme" dedi, istediğim cevap buydu iştee! Oturup sınava çalıştığım da pek söylenemez ama en azından "kendimi çok eksik hissettiğim" yerlere baktım ve bunlar din sınavında da işime yaradı. Yani konsere gitseydim hem çok eğlenemeyecektim, hem sınavdan düşük alsam konseri suçlayacaktım(iftira misali aslında) hem de uykusuz kalacaktım.

- Çorba dedim çünkü karışık oldu yazı biraz, biraz karışık olduğu için ben biraz daha karıştıracağım ki kıvamı otursun. Ankira'ya giderken Uykusuz almıştım yanıma, ondan birkaç şey paylaşmayayım sizinle, şimdi yayın hakları saklı ya hani çiğnerim belki ondan. Ama siz alın okuyun. Bakın ben şu sırayla başlıyorum; "Kaç yıl oldu?-Vedat Özdemiroğlu-Alpay Erdem- Deniz Uygur-Ersin Karabulut (Sandık İçi)-Erman Çağlar- Otis Abi(Yılmaz Aslantürk desem gözünüzde bir şey canlanmaz diye düşündüm)" Tabi arada yer değiştiriyor bu sıra ama isimler aynı kalıyor, diğer çizerlere sonra geçiyorum.

-Çok karışık olmadı di mi? Ama yoruldum ya, beğendiğim birkaç yazıyı yazmıştım Uykusuz'dan ama dedim yasal olmaz bu. Ondan geri sildim. Hem yarın Coğrafya ile Sağlık sınavı var. Coğrimde 21dir haa, okulun en düşüğüyüm sanırım. Sınıf öğretmenimiz bile dalga geçiyor kızın taktığı derse bak diye. Ama bi şey diyeyim mi size, bu sefer biraz çalıştım en azındna İç Kuvvetler'e baktım. Özetle coğriye de bakmam gerek, esen kalın. Size de hep zayırfları söylüyorum ben ya...

-Bir de ben yorum yazamıyorum buloklara, ne alaka anlamadım ve burdan kınıyorum seni buloksupot. Başka bir bulok sayfasını açtığımda beni giriş yapmamış olarak gösteriyor, oysaki ben kumanda panelinden giriyorum oraya.

-Vodafone mesaj attı şimdi; bugün Dünya Çevre Günü'ymüş, kutlu olsun bu gününüz ve esen kalııın.

1 yorum:

  1. Rica ederim,asıl ben inceliğin için teşekkür ederim :)
    kendi yaratacağın mim konusunu da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil