26 Ağustos 2010 Perşembe

Cimcom Salaklaştı Leen.

Bizim zamanımızda cimcom(GS) böyle miydi? Yok valla değildi, göbekte atarım 3 taklada. Biz Nusaybindeykene bu bizim GS şampiyon olduydu. O günde may fadır karakolda böbetçiydi. Allaaah biz maçı misafirhanede izliyoruz hepidik beraber. Yani apartmanda kaç kızdık dur, anaa ikinci yıl oldu bu cimcom şampiyon o zaman 2 kızdık len tüh sayı düştü :D Neyse toplam 4-5 çocuk gittik babaların yanına bir yandan maçı izliyoruz bir yandan beleş cipsleri götürüyoruz bir yandan gol olunca ödümüz bokumuza karışıyo goooll diye ayağa sıçrıyolar ONÇİN (Al işte bu menim seninki ü'lü. kapaaakk asjadf). Neyse fıstık gibi biz maçı kazanıyoruz. Havai fişekler filan patlatıyoruz biz tabi karakolda. Hani babamda nöbetçi ya biz o zaman için gecenin köründe konvoya çıkıyoruz. Babamda nöbetçi dememin sebebi babam şoförümüz oluyo :D Neyse bi güzel asıyoruz cimcom bayraklarını arabalara, uçuyoruz merkeze.. Ohh ohh, bayada kalabalık dışarısı hani. Tezahuratlar filan milan(milan nasıl bi takım len?) süperdi. Sonra 12 mi yarım mı bilmiyorum ama benim içimde bir forma şevki doğuyor. Haydee. Babamdan öğretmeni aramak için telefonu istedim. Bizim örtmenimizde koyu galatasaraylıydı haaç Yani içinde vbar ama öyle salak koyulardan değil :D Neyse aradım hocam ben yarın okula formayla gelebilir miyim diye. Hatırlamıyorum ama coşkuyla evet demiştir heralde :D Neyse ertesi gün ben okula formayla gittim. Tabi önlük üstü forma asdf İmrenen, iğrenen, adriana lima görmüş gibi bakan bakışlar... Yani formam bi çok tür bakışa sahip oldu. Emme çoğunluk aslansın sen der gibi bakıyordu :D Neyse bi kaç ders geçti hoca formamı istedi. Allla alla dedim ebnde sizin içinizden dediğiniz gibi. Tabi verdik yok lan vermicez diyemeyiz de mi? Zaten örtmenimizi seviyordum saygısızlık etmek istemem. Hele de o yaşta. Verdik formayı. Bu arada Ümit Karandı haa :D Bizim bu forma nerden çıktı? Öğretmenler odasının duvarında asılı. Ama şanlı şanlı hanii. Evet cimcomun salaklaşmasından bahsetmiştik. Evet çok salaklaştı lan 3 yıldır futbol oynamıyorum ama ben çıksam daha güzel oynarım lenn asdf
Neyse taam bitti. Çıkıyorum güle güle gud bay gud akşamlar sonra gud uykular sonra gud uyanmalar sonra gud su kayağı yapmalar (internette :D) sonra gud seyirler sonra yine gud akşamlar. Evet yeterli bi günlük gud çıkardım size daha ne istiyonuz len? Hayde gulu gulu.
Enee dipnot*~ Len hafız düzgün yorum bekliyorum, söz sözdür. Bak ben annem elvine söz verdi diye onu saat akşamın 9unda parka götürmüştüm. Aslında akşam iyi oluyo lo. Elvinn seni parka götüreyim mi? sdlşmaşp
ADAM OL LEN GS. KIZARIM HAA. BARFİSKO YAPIYORUM BEN şlödsmopjm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder