27 Ağustos 2010 Cuma

Kendi Bahçenizdeymiş Gibi Gezinin.

Aslında ben arka plandan henüz sıkılmamıştım. Ama değişiklik iyi olur dedim. Zati eski hali biraz karanlıktı. Neyse arka planları gezerken bu çiftliği gördüm. Ehe dedim aradığım şey bu! Hem mavi mavi yeşil yeşil içiniz açılır işte fena mı :D Şablonuda değiştirdim bu daha çok uydu, öteki siyah siyahtı eğri.
Aslında bi çoğ arka plan olduğu için her gün bir tane yapmayı düşündüm sonra yok len sıkılınca değiştireyim dedim. Ee nasıl olmuş? Beğendiniz mi? Hayırsa sizede bi bok beğendiremiyoz haa. Gidin lağıma ordan seç beğen yapın. Artıkın sadece yazı değilde video ya da karikatürde bulundurayım bulokta dedim. Hatta dün gece ana bölümü süslemek amaçlı kombin yapacaktımda bu şekilde ilk çalışmam olunca biraz saçmaladım :D Saç malanmaz taranır. Alıntılık edeyim dedim. Yav arkideş şu günlerde yazarak düşünüyorum. Sonra silmeye karar veriyorum ama bunu okuyunca sizin yüzünüzdeki bi bıkkınlık ya da herhangi bir ifadeyi düşününce sevindirik oluyorum ve silmiyorum lksmdoı Neyse sorum hala geçerli. Gusra kalmayın şapka koymakla uğraşamadım("hala"ya). Elimi şifte bascam sonra 3e bascam sonra a'ya bascam. Öhöö ben suyumu bitiririm o vakte kadar len. Bugün bir yazı daha ekleyebilirim henüz düşünüyorum. Eveet sizcede video (klip yane) ve karikatür neyn ekleyim mi? ^^ Enee suyum bitmiş ben bir mutfağa gidip doldurayım, hadin görüşürük size iyi gezinmeler :D

2 yorum:

  1. beğendim artıkın bu kalsın istiyorum, sende beni dinlemeden üstüme geliyorsun aa

    YanıtlaSil
  2. Ya oloom bi sana özgü mü zannıdın. Tabi %90 sana dedim de.. :D Beğendiysen sorun yok diyemeyeceğim budün buloka çok baktım o yüzden sıkıldım arka plandan aslmdklş Yakında değişir. Ama hafız kontrolünden geçecek emin ol. Len 1 dk de yazcağım yorumu habire emesenden mesaj yazarak 3e çıkarrtın hee.

    YanıtlaSil