4 Ağustos 2010 Çarşamba

Neden böyle anormal bir veled?

Benim sevgili bi kardeşim var, hatta olması için Mardindeki ilkokul öğretmenimize ağlamışım "benim niye kardeim yok diye"! Yani şimdi Mardin/Nusaybin de ki Suriye zaten bizim okuldan az ilerisindeydi. Yani sınıftakilerin yüzde doksanının 8-15 arası kardeşi var. Benim 0. Galiba - en azından o zaman için- ağlamakta haklıyım. Neyse İzmire taşınınca bu velet 6. sınıftayken doğdu. Hatta bu veledin adını koymak için aile içinde anket yapıldı. Değişik bi yöntem değil mi :D Ben Beste istiyordum ve bir oyla kaçırdım, adı Elvin odlu. Ah Naciye Teyze ah, pişmansın şimdi de mii geçti anam artık sen beni hüsrana uğrattın!
Geçenlerde aystovır oynuyorum (Süha arkadaşım için düzeltim ıcy-tower yazıyorum, hayır çocuk ingilizcede sorunlu olduğumu düşünüyor sönjsjb) bi türlü hedeflediğim yere gelemedim. BenimErikci inadı tuttu. Klavyedeki tuşları çıkaracak gibi oynuyoruma rtık, hani zevk için değil inat için oynuyorum. Hedeflediğim yerin baya üstüne çıktım. Tam hareket çekecektim bu veledin yani Elvin'in odada olduğu aklıma geldi. Ne olur; şimdi ben hareketi çekersem içeriye gidip anneanneme "Abla (hareketi yapar) hığıı" der. Sonra ne olur annem işten gelir kapaıyı çalar, Elvin koşuğ kapıyı açar ve "Anne, abla (yeniden hareketi gösterir) hıığıı)" der. Annem artık Elvin'e öğrettiklerimden bıktı, heralde o da bana hıığı yapar aklhdawı. Ama çocuk eskiden çok güzel 'Siktir git' diyodu haa. Aynen şöyle 'Diktiğ Dit' :D Ama ben öyle bi şey dediğimi hatırlamıyorum orası ayrı, hani Ha diktir diyip susuyordum :D Mesela kendi çapında sesler çıkarıyor (-ki ben bunu hiç yapmam yani arkadaşlarım bilir. Anormal anormal sesler çıkarmak ha, ben yok artık) kus diyorum bana bakıp 'Kus' diyo bu sefer. Bi şey oluyor sıç diyorum bu sefer 'Kaka, uff' diyerek elini burnuna götürüp kapatıyo skanjdf Geçende Ezgi diye arkadaşım var bak bok var dedi -yolda yürüyodukta köpeğin eei- sus dercesine bakış attım ama dayanamayıp Elvin'e döndüm ve bok de dedim bok dedi :D Off karnım ağrıdı yeter bu kadar anlattığım. Ha arkadaş son zamanlarımız hep yolda geçti için zeytin ağacı- dut ağacı- tepe-dağ- orman- deniz- havuz bu kelimelere takmış durumda. Neyse hoşçakalın - Elvince uaaa-. Durun bunu demeden gidemeyeceğim şinci bizim bi teyzemiz var aslında 29 yaşında ama yaşımı söylediğim insanlar karşılarında özürlü varmış gibi bana bakıyo, yani daha genç görünüyor diyeyim. Bu teyzemiz yani teyzoşumuz geçen yıl elvine maymunu öğretmeye kalktı. Parmağını koltuk altına getirip 'Uu' dedikten sonra dilini çıkarıyordu. Geçen yılda bunu tek tük yaptı, ama bu yıl teyzemi her gördüğünde 'Dugu' diye bağırdıktan sonra o meşhur hareketleri sergiliyor. Ya da maymun sesinin duyduğunda...
*Dipnot: Bu yazıyı, tahminimce bloğumu ilk ziyarete den arkadaşım Coyness'e -ki bu adı duyduğunda beni boğazlamak için elinden geleni yapmaya hazır olan- Zeynep Nazlı'ya ve Götkafa Duydu'ya ve -daşım Ezgi'ye adıyorum. Neden mi? Benim ne kadar insan olup olmadığım konusunda gayet bilgililrer ve bu çocuktan ne çektiğimi az çok biliyorlar :) Coyness'in hikayesini yazayım mı? Hayır mı, sanane lan istemiyosan okuma ben yazıcam işte, hıh.
zeyo lan Malatyaya taşınınca ordakiler sana Naz desin dedim, aradan zaman geçti zeyo lan twitter hesabı alalım benim sd'den vardı ama adım sanım ne hatırlamıyorum bile dedim, tamam alalım dedi, adımız ne olsun dedim, dedi naber dedim iyidir (demeden edemedim skljad), benim melyli melodili bi şey olcak dedim, bana bul lan dedi, kızım ben kendime bulamdım dedim, olsun banada bul dedi, -baya saçma saçma seçenekler sundum- sonrada lan zeyo nazın gavurcası neydi dedim ve sözlüğe baktım Coyness, zeyo coyness olsun dedim, oalblir dedi... Devamı sizi ilgilendirmez değil mi :D Sonuç: İbne Coyn twitter almadı, bende kaydoldum ama girmeyi düşünmüyorum, eski hesabım gibi bunuda terk ettim anlıcan sen jlkshln

2 yorum:

  1. nasıl yorum yapıcam ben yaa offff burayamı yapıyoruz

    YanıtlaSil
  2. Hayıır tabikide! Aslında sen buraya yorum yapmadın. Benim yorumumuda görmüyorsun. SIdece çok gelişmiş hayal gücünün bir oyunu bu yorumlar. 16.16da buloksupotun bir hayal ürünüde izinsiz olaraktan senin hayal dünyana da giriş yaptı. Aslında göt benimkinede izinsiz işgal yapıyor hee. Savaş açmalı, babamdan ec of taktiği öğreneyim ben en iyisi.

    YanıtlaSil