24 Ağustos 2010 Salı

Küflenen Ayakkıbım, Şaka Değil.

Şikayet aldım bloğuda artık bıraktın diyee! Al len sana kapak olsun, bırakmadım sadece düşünüyorum.
Evvet başlıktada okuduğunuz gibi ayakkıbılarım küflenmişti. Ne zamandı? Hmm, bilmiyorum en az 3 yıl önce :-) Şimdi bu ayakkıbılar nerden geldi? Biliyorum böyle bir soru sormazsınız zaten çok saçmada, emme yazının anı türü gibi gibi olması için tee başına almam gerek. Şinci bu ayakkıbılar izcilikten çıktı. Afyon Bayattayken (3. sınıftayken) ben izciydim. Bu izcilik kıyafetleri için paraları verdik, kıyafetler geldi bir de numune ayakkıbılarımız geldi. Hoş anneme göre o paraya zaten gelmesi gerekiyordu da o bi kenarda dursun aslkjdıkf. -Enee gülüş tarzımın başı asalak gibi olmuş :D bak Süha yine slk var sana özgü değil o- Şimdi ben ayakkıbının küflenmesini anlatacağım da ayrıyetten izciliğide anlatacağım ona göre hee. Hah nerde kalmıştık, annemin lafında. Her neyse biz her toplantıya bunlarla gidiyorduk diyeceğim, ama demeyeceğim çünkü yalan normal gittiğimizde oluyordu :D Bu ayakkıbı ben 5. sınıfa geçene kadar durdu. Yani galiba ya da 4, kaçtı ya? Önemli mi? Yok yav çokta değil. Çookk toplu bir insanımdır ben odamı görmeniz lazım, tam horon yepmelik. Yatağım ayak ucu bomboşş, masanın üstü tertemiz, bilgisyar sandalyesinini üzerinde hiç kıyafet yook, kitaplıkta kitap dışında hiçbir şey yookk, hele doalbımın içi oh oh tertemiz tam saklanmalık alkmdwoıe Gelinde görün :D Hele bunu okuyan ve beni tanıyan arkadşlarım bilir, evet evet çok topluyumdur. Annem hep adım atacak yer yok der, niye mi e çünkü temizliğin ışıltısı her yeri kapsar :D Neyse yaa ayakkıbıdan nerlere geldik bende yeni fark ettim. Biz Mardin Nusaybindeykende anam bazen kıllık eder odanı toplamadan dışarı çıkamazsın derdi. Ahanda göt! Len benim odamı toplamam 2 gün sürüyo bee :O Sabahtan başlar, ilk saatlerde güzelce toplamaya başlar sonrada ortada kalanları tıkacak yer arardım, aslında -dım değil -rım. Hehe Nusaybin de böyle oda toplama seansların birinde odamdaki portakalı atmışım bi tane poşetin içine heralde. Sonra o poşetin içinden ne çıktı? Ha ne çıktı? Evet lanet giresice ayakkıbılar. Hay dıdıyım, o portakal orda kalırr... Uzun zaman geçer annem beni odamı toplamaya kalkar... O toplarsa her bi dıdım ortaya çıkar... Bu dıtlardan biridee... biride.. taam len heyecan yapmaya gerek yok biliyorum, tabii ki küflenmiş ayakkıbımdır. Bu göt portakal bi şey varmış gibi ayakkıbının içinde küflenir. Vay angut, ne iş lan!
Neyse itiraf edeyim biraz kıvırma var :D Yani portakal oraya o şekilde mi girdi bilmiyorum ama hakketen ayakkıbımın küflenmesi o ibne potkalın işi. Zaten portakalın gidiş şekli dışında her şey doğrudur. Zaten salak değilseniz odamın ne kaaadağ mükemmel olduğunu tahmin etmişsinizdir :D Haa izciliği anlatacaktım ben bir de size, tamam söz sözdür anlatayım.
Biz izciyken öyle İzmirdeki izciliğimiz gibi bilgisayarın başında ays tovır oynamazdık! Alır ajandamızı okulun yolunu tutar kadronun tamamlanmasını beklerdik. Sonra salona (yani galiba salondu) girer orda yazı yazardık sIlayt izlerdik. En azından başı böyleydi. Sonra mı? Dat daat daada dat. (hani var ya boks maçlarında neyn çalıyolar böyle off süper kafa sallıyorum ben şinci)Evet sonrada kalmıştık. Sonraaaa... İzci liderimiz bilgisayarda oyunları açaar, biz de toplaşırr, sırayla oyun oynardıııkk. Taa ki müdürün sesi gelene kadar. Müdürün sesi mi geldi, biz ajandaları alır yine bilgisyarın başına gelirdik, liderimiz oyunu kapatır sIlayt açardı ve TABİKİde yazı yazardık caanım :O :D Müdürcüğümüz gelir, bize bakar sessizce çıkardı. aa canım oyun oynamaya mı gidiyoruz tabiki HAYIR izcilik için gidiyoruz. Neyse bu bi yana hakketen Afyon merkeze gidip izci bürolarına baktığımız, müze gezdiğimiz, döner yediğimiz, bizim Bayat'ta barajın arka taraflarında yine sulu mulu bi ormana gittiğimiz, çok güzel bir tahtadan yapılmış parkı- yürüyüş alanı- temiz havası bol olan (yani bol ağaçlı) bi piknik alanı vardı oraya gitmişliğimiz (4 kişide olsa alkdesoı) vardır yani. Eh Afyonum eh Mardinim özledim lan sizi <3 :-)BURUNSUZ ASLA TAKILIYORUM ŞU SIRALAR :D FEYSEDE GÖT AMAÇLI O UYUZ SİMİLEY YERİNE :-) BUNU YAPIYORUM. HAYIRLI uğurlu vatana millete de bol gülücüklü olsun . Neyse lan hem gözüm hem parmklarım ağrıdı. İlk defa 01.02 de bilgisyara yazıy yazıyyorum len. Normalde yazmışlığım oldu emme kağıda, hıhıhı. Of hadi gud nayt yorgundum ben zati :D Bugün çok mu ":D" kullandım? Galiba. Eh kusra kalmayın^^

~ Ne diyo len bu blog?! 15.05 te göndermiş Melly diyor. Yaalaann! Len bikerecik saati doğru söyle ya. Vallahi billahi 01.27 şinci.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder