6 Ağustos 2010 Cuma

En İlkokul Hasreti Galiba

'Şimdi okullu olduk / Sınıfarı doldurduk / Sevinçliyiz hepimiz yaşasın okulumuz'
Dün gece aslında bu sabah ya da ben saati söyliyeyim siz kara verin 01.50'de en ilk okulu özlediğim aklıma geldi. Birinci sınıftayken okula ailemizle giderdik, en azından çoğunluk öyleydi. Ya da benim gibi garibanlar okulun kapasından el sallayıp sırasına koşardı. Ah be kimi kötü çocuklar ödevlerini anasına yaptırmaz mıydı nasıl kıl oluyordum. Neyseki öğretmen anlıyordu yoksa niye benim anam babam yapmıyor dşye o zamanki küfürlerle iyi sayardım. Neyse okul sırasına koşmakta kalmıştık. Şöyle geçmişi bir yad edeyim (-lim). Fiyonklu çoraplarımı giyip, kurdelelerimi kafama geçirmeyi - geçirtmeyi çok seviyordum. O zamanda belliymiş benim saçımı serbest bırakma merakım, çünkü resimlerin kimisinde saçım yarım iki kulak (yani önler bağlı arkası serbest) Tabi o amanalr kulaklarımla barışık ve çok ttalı olduğum için saçımın toplu olması bana yakışıyordu ;) Ne kadar mütavaziyimdirbir de anneme sorun asdf.
Bir de okul alışverişi! En sevdiğim iş. Önlük bakmalar, ayakkıbı denemeler, yaka beğenmeler, tabi en sevdiğim kırtasiye bölümü :D İlk yer Özdilek! Defter kitap alt kattan, önlük mönlük üst kattan. Canım Afyon'un Özdilek'i de bir başka hani. İzmirdekine alışamadım sklnsj. İki resim yüklemeyi düşünüyorum aşağıya. Kardeşim yazıcıyı biraz okşadı ama tarayıcısı çalışır diye düşünüyorum ama şinci uğraşamayacağım. Bu kız salak mı, niye bu yazıyı yazmış diyorsanız karşılık "Lan salak gecenin 02.02'sindeyim ve öğlen için yaptığım planlarımı içimden ama kağıda dökerek düşünüyorum tamam mı?! Barfiks yapıyorum haberin ola akjlsna" Bunu dün yukarıda verilen saatte kağıda yazmıştımda öğlen olarak yazmışım. Sori akşamüstü olarak düzeltiyorum. YAzımı beğenmediysen umrumda değil ben düşüncelerimi aktarıyorum, istediğim, aktarırım bu benim bloğum, karnım acıktı yemeğe gidiyorum, defoldum, güle güle dnşasjklsdf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder